N11 Gelen Sipariş Nasıl İptal Edilir? | Webmaster Forumu! | Sosyal Medya Forumu!
Neler Yeni

Duyuru; 📢

Forumda 'Tanıtım Yazısı' şeklinde ya da bariz belirgin kasıtlı bir kalıpta tanıtım amaçlı başka bir web sitesi'nin reklamı yapmak, 'Konu açmak' YASAKTIR! Bu şekilde açılan konular silinir ve ilgili üye ceza alır.

PM Kuralları; 💬

Forumunda yer alan bir konuya istineden kesinlikle Private Massage (özel mesaj) yolu ile destek talep etmeyiniz, zira bu tip alınan mesajlar kesinlikce cevapsız kalacaktır. İlgili konuya istinaden forumda destek konusu oluşturunuz.

İçerik hk; 📝

MaxiForum.Net'e katılım tamamen ücretsizdir, Sizde bilgi deneyim sahibi olduğunuz konu ve alanları forumda kolayca paylaşarak daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayabilir, oluşturduğunuz ticari konulardan kazanç elde edebilirsiniz.

N11 Gelen Sipariş Nasıl İptal Edilir?

MaxiForum Konu Bilgileri

Konu Hakkında tarihinde N11 kategorisinde Red Kit tarafından oluşturulan N11 Gelen Sipariş Nasıl İptal Edilir? başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 33 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı N11
Konu Başlığı N11 Gelen Sipariş Nasıl İptal Edilir?
Konuyu başlatan Red Kit
Başlangıç tarihi
Cevaplar 0
Görüntüleme 33
ALDIĞI BEĞENİ 0
Son Mesaj Yazan Red Kit

Red Kit

Emekli Kovboy!
Moderatör
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
340
Yaş
34
Nereden
Yurtdışı
Cinsiyet
Erkek
Sosyal Ağ
Twitter
Aldığı Beğeni
13
Siparişi nasıl iptal edebilirim?
Mağazalar sadece “Yeni Sipariş” durumundaki siparişleri iptal edebilir.

9280

Mağaza Yönetim Paneli ana sayfasındaki Sipariş Özeti bölümündeki veya Sipariş Yönetimi > Sipariş Listesi sayfasındaki “Yeni Sipariş” alanına tıklayın.
Söz konusu siparişi Reddet butonuna basarak iptal edebilirsiniz.

9281

Siparişi iptal etmeniz mağaza puanınıza olumsuz etki eder ve müşteri memnuniyetini azaltır. Ürün stoklarınızı düzenli olarak kontrol ederek bu gibi durumların yaşanmasına engel olabilirsiniz.

İptal talebine nasıl cevap verebilirim?
  • 1. İptal taleplerini görmek için Mağaza Yönetim Paneli menüsünde Sipariş Yönetimi başlığının altında yer alan İptal/İade/Değişim sayfasını açın.
  • 2. Sipariş İptali sekmesini tıklayın.
  • 3. Ürünü henüz kargoya vermediyseniz iptal talebine onay vererek sipariş iptalini gerçekleştirin.
  • 4. Talep işlemi süresinde ürünü kargoladıysanız iptal talebini reddederek açıklama kısmında bunu belirtebilirsiniz. Bu durumda ürünü en kısa süre içerisinde “Kargolandı” statüsüne çekmeniz gerekir.
  • 9282
9283


İptal/İade/Değişim taleplerine ne kadar süre içinde cevap vermem gerekiyor?

Talebin açıldığı tarihten itibaren 3 iş günü + 24 saat içinde talebe cevap vermeniz gerekiyor. Bu süre içerisinde cevap verilmeyen talepler otomatik olarak iadeye dönüşür.
 

Konuyu Görüntüleyenler: (Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular


Üst