N11 İade Talebi Nasıl Reddedilir? | Webmaster Forumu! | Sosyal Medya Forumu!
Neler Yeni

Duyuru; 📢

Forumda 'Tanıtım Yazısı' şeklinde ya da bariz belirgin kasıtlı bir kalıpta tanıtım amaçlı başka bir web sitesi'nin reklamı yapmak, 'Konu açmak' YASAKTIR! Bu şekilde açılan konular silinir ve ilgili üye ceza alır.

PM Kuralları; 💬

Forumunda yer alan bir konuya istineden kesinlikle Private Massage (özel mesaj) yolu ile destek talep etmeyiniz, zira bu tip alınan mesajlar kesinlikce cevapsız kalacaktır. İlgili konuya istinaden forumda destek konusu oluşturunuz.

İçerik hk; 📝

MaxiForum.Net'e katılım tamamen ücretsizdir, Sizde bilgi deneyim sahibi olduğunuz konu ve alanları forumda kolayca paylaşarak daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayabilir, oluşturduğunuz ticari konulardan kazanç elde edebilirsiniz.

N11 İade Talebi Nasıl Reddedilir?

MaxiForum Konu Bilgileri

Konu Hakkında tarihinde N11 kategorisinde Red Kit tarafından oluşturulan N11 İade Talebi Nasıl Reddedilir? başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 29 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı N11
Konu Başlığı N11 İade Talebi Nasıl Reddedilir?
Konuyu başlatan Red Kit
Başlangıç tarihi
Cevaplar 0
Görüntüleme 29
ALDIĞI BEĞENİ 0
Son Mesaj Yazan Red Kit

Red Kit

Emekli Kovboy!
Moderatör
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
340
Yaş
34
Nereden
Yurtdışı
Cinsiyet
Erkek
Sosyal Ağ
Twitter
Aldığı Beğeni
13
İade talebi reddi nasıl gerçekleştirilir?

  1. 1. Mağaza Yönetim Paneli menüsünde Sipariş Yönetimi başlığının altında yer alan İptal/İade/Değişim sayfasını açın.
  2. 2. Ürün İadesi sekmesini tıklayın.
  3. 3. İade talebini Ret butonlarına basarak cevaplayın.
İade Reddi (n11.com Kargo Anlaşmasız Sipariş Gönderimi);

  1. 1. Red sebebi seçilir.
  2. 2. Ürün müşteri adresine kargolanmış ise "Takip Numarası ile" alanı seçilir.
  3. 3. Kargo Takip Numarası Talebin içerisine girilir.
  4. 4. "Talebi Reddet" butonuna basılır.
9279


Ürün tutanak tutularak kargodan hiç teslim alınmadığı durumlarda veya iade reddi için gönderilecek ürünün mağazanın kendi anlaşması üzerinden müşteriye gönderileceği durumlarda "Takip Numarası İle" seçimi yapılarak ürünün müşteriye gönderildiği kargo takip bilgisi sisteme girilmelidir.


İade Reddi (n11.com Kargo Anlaşmalı Sipariş Gönderimi);

  1. 1. Red sebebi seçilir.
  2. 2. Ürünün müşterimize geri gönderimi için "Kargo Kampanya Numarası ile" seçimi yapılarak gönderim için kampanya numarası oluşturulur.
  3. 3. "Tamam" butonuna basılır.
  4. 4. Oluşan Kampanya numarası ile beraber ürün kargoya teslim edilir.
9278


9277


Kargo kampanya numarası 3 iş günü +24 saat geçerlidir. Ancak cevap süresinin 3 iş günü +24 saat olması nedeniyle talep tarihi baz alınır. Belirtilen sebep ile iade reddiniz kampanya numarası ile ürün hareket gördüğünde otomatik olarak işleme alınacaktır.Söz konusu talep süreniz bitime yaklaşmış ise kargo kampanya numarasının kargo firması tarafından hızlı bir şekilde işleme alınması gerektiğini belirtebilirsiniz.
 

Konuyu Görüntüleyenler: (Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular


Üst