N11 İade Talebi Nasıl Yanıtlanır? | Webmaster Forumu! | Sosyal Medya Forumu!
Neler Yeni

Duyuru; 📢

Forumda 'Tanıtım Yazısı' şeklinde ya da bariz belirgin kasıtlı bir kalıpta tanıtım amaçlı başka bir web sitesi'nin reklamı yapmak, 'Konu açmak' YASAKTIR! Bu şekilde açılan konular silinir ve ilgili üye ceza alır.

PM Kuralları; 💬

Forumunda yer alan bir konuya istineden kesinlikle Private Massage (özel mesaj) yolu ile destek talep etmeyiniz, zira bu tip alınan mesajlar kesinlikce cevapsız kalacaktır. İlgili konuya istinaden forumda destek konusu oluşturunuz.

İçerik hk; 📝

MaxiForum.Net'e katılım tamamen ücretsizdir, Sizde bilgi deneyim sahibi olduğunuz konu ve alanları forumda kolayca paylaşarak daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayabilir, oluşturduğunuz ticari konulardan kazanç elde edebilirsiniz.

N11 İade Talebi Nasıl Yanıtlanır?

MaxiForum Konu Bilgileri

Konu Hakkında tarihinde N11 kategorisinde Red Kit tarafından oluşturulan N11 İade Talebi Nasıl Yanıtlanır? başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 33 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı N11
Konu Başlığı N11 İade Talebi Nasıl Yanıtlanır?
Konuyu başlatan Red Kit
Başlangıç tarihi
Cevaplar 0
Görüntüleme 33
ALDIĞI BEĞENİ 0
Son Mesaj Yazan Red Kit

Red Kit

Emekli Kovboy!
Moderatör
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
340
Yaş
34
Nereden
Yurtdışı
Cinsiyet
Erkek
Sosyal Ağ
Twitter
Aldığı Beğeni
13
İade talebini nasıl yanıtlayacağım?

  1. 1. Mağaza Yönetim Paneli menüsünde Sipariş Yönetimi başlığının altında yer alan İptal/İade/Değişim sayfasını açın.
  2. 2. Ürün İadesi sekmesini tıklayın.
  3. 3. İade talebini Onay veya Ret butonlarına basarak cevaplayın.
  4. 4. Talep onaylandığında işlemi sonucunda ürün bedeli, alıcıya iade edilir.
  5. 5. Talep reddedildiğinde ürünün alıcıya geri gönderilmesi gerekir.
İade talebi reddi için sistem tarafınızdan ürünün müşteriye geri gönderilmesi istenir. Bu kapsamda İade Ret butonuna basıldıktan sonra sistemin talep ettiği kargo takip numarasının girilmesi gerekir.
Tarafınıza ulaşmayan iadeler için, Reddet > Ürün Ulaşmadı seçeneğini kullanıp ürünün ulaşmadığını belirterek iade talebini reddetmeniz gerekmektedir.
İptal, iade ve değişim taleplerini cevaplamak için talebin açıldığı tarihten itibaren mağazaların 3 iş günü +24 saat süresi vardır. Bu süre içerisinde talep cevaplanmazsa otomatik olarak onaylanır.

 

Konuyu Görüntüleyenler: (Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular


Üst