Komisyon Faturası Detayı
Satıcı ofis ekranınızdan Fatura Sorgulama sekmesinden komisyon fatura detayı excelinize ulaşabilirsiniz.
Komisyon faturası detayında sipariş numaraları bazında;
Komisyon faturalarınız ay içinde satış yaptığınız siparişleriniz için değil ay içinde statüsü “tamamlandı” olan siparişleriniz için kesilmektedir. Örneğin, 25 Temmuz’da almış olduğunuz bir siparişinizin kargo süreci ve alıcının onayı sonrası durumu 2 Ağustos’ta tamamlandı oluyorsa bu siparişiniz için Ağustos ayında komisyon faturası kesilmektedir.
Satışları hızlandırmak ve destek olmak adına N11’in yapmış olduğu indirimler ya da kullandırmış olduğu para puan, kupon vb. indirimler sizin satış fiyatınızı etkilemiyor. Siz satış fiyatınız üzerinden komisyon bedeliniz düşüldükten sonra ödemenizi alıyorsunuz. Cari hesabınıza da satış tutarınız kadar alacak kaydı atılıyor. N11 yapmış olduğu bu indirimleri kendi içinde gider yazmaktadır.
Sipariş ödemeleriniz, siparişin tamamlanma tarihinden sonraki yedinci günde hesabınıza ödenmektedir. Satıcı ofis ekranınızda ödemeler detayınızda tarafınıza gelen ödeme detayını (ilgili sipariş numaraları) ve varsa yapılmış kesinti (iptal&iade, kargo vb.) tutarlarını görebilirsiniz.
Ödemeler sayfanızda, ilgili ödeme satırı üzerine tıkladığınızda ekranın altında çıkan detayda o ödemenin hangi sipariş numaralarına ait olduğu detayı mevcut.
Aynı zamanda varsa kesinti detaylarını da iade, kargo vb. bu ekranda görebilirsiniz. (“ertelenen tutarda” ve “kargo hizmet bedelinde” rakam var ise bu rakamların üzerine tıklamanız durumunda açılacak olan pencerede)
Satıcı ofis ekranınızdan Fatura Sorgulama sekmesinden komisyon fatura detayı excelinize ulaşabilirsiniz.
Komisyon faturası detayında sipariş numaraları bazında;
- Komisyon bedelinin yanında Pazarlama hizmet bedeli, satışlarınız üzerinden alınan binde 8 lik reklam bedelidir.
- POP bedeli kargo bedelidir. Siz müşterinize ürün bedeli+kargo bedelini fatura ediyorsunuz bizde bu kargo bedelini size fatura ediyoruz sizin için nötr bir işlem oluyor.
- SPP bedeli de kargo bedelidir. SPP kargo bedellerinde bizim indirimli kargomuzu kullanmış oluyorsunuz aynı şekilde bu kargo bedelinin tarafınıza yansıtılmasıdır.
- Vade farkı müşterinin taksitli alışverişinden kaynaklanan satış bedeline eklenen tutardır. Siz satıcı ofis ekranınızda size belirtildiği şekilde ürün bedelinin faturasını kesiyorsunuz bizde size bu bedeli fatura ediyoruz, buda sizin için nötr bir işlem oluyor.
- Varsa Reklam tutarı ise ön sayfalarda gözükmek için puan alımını ifade etmektedir.
Komisyon faturalarınız ay içinde satış yaptığınız siparişleriniz için değil ay içinde statüsü “tamamlandı” olan siparişleriniz için kesilmektedir. Örneğin, 25 Temmuz’da almış olduğunuz bir siparişinizin kargo süreci ve alıcının onayı sonrası durumu 2 Ağustos’ta tamamlandı oluyorsa bu siparişiniz için Ağustos ayında komisyon faturası kesilmektedir.
Satışları hızlandırmak ve destek olmak adına N11’in yapmış olduğu indirimler ya da kullandırmış olduğu para puan, kupon vb. indirimler sizin satış fiyatınızı etkilemiyor. Siz satış fiyatınız üzerinden komisyon bedeliniz düşüldükten sonra ödemenizi alıyorsunuz. Cari hesabınıza da satış tutarınız kadar alacak kaydı atılıyor. N11 yapmış olduğu bu indirimleri kendi içinde gider yazmaktadır.
Sipariş ödemeleriniz, siparişin tamamlanma tarihinden sonraki yedinci günde hesabınıza ödenmektedir. Satıcı ofis ekranınızda ödemeler detayınızda tarafınıza gelen ödeme detayını (ilgili sipariş numaraları) ve varsa yapılmış kesinti (iptal&iade, kargo vb.) tutarlarını görebilirsiniz.
Ödemeler sayfanızda, ilgili ödeme satırı üzerine tıkladığınızda ekranın altında çıkan detayda o ödemenin hangi sipariş numaralarına ait olduğu detayı mevcut.
Aynı zamanda varsa kesinti detaylarını da iade, kargo vb. bu ekranda görebilirsiniz. (“ertelenen tutarda” ve “kargo hizmet bedelinde” rakam var ise bu rakamların üzerine tıklamanız durumunda açılacak olan pencerede)