N11 Konuma Özel Teslimat Nasıl Ayarlanır? | Webmaster Forumu! | Sosyal Medya Forumu!
Neler Yeni

Duyuru; 📢

Forumda 'Tanıtım Yazısı' şeklinde ya da bariz belirgin kasıtlı bir kalıpta tanıtım amaçlı başka bir web sitesi'nin reklamı yapmak, 'Konu açmak' YASAKTIR! Bu şekilde açılan konular silinir ve ilgili üye ceza alır.

PM Kuralları; 💬

Forumunda yer alan bir konuya istineden kesinlikle Private Massage (özel mesaj) yolu ile destek talep etmeyiniz, zira bu tip alınan mesajlar kesinlikce cevapsız kalacaktır. İlgili konuya istinaden forumda destek konusu oluşturunuz.

İçerik hk; 📝

MaxiForum.Net'e katılım tamamen ücretsizdir, Sizde bilgi deneyim sahibi olduğunuz konu ve alanları forumda kolayca paylaşarak daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayabilir, oluşturduğunuz ticari konulardan kazanç elde edebilirsiniz.

N11 Konuma Özel Teslimat Nasıl Ayarlanır?

MaxiForum Konu Bilgileri

Konu Hakkında tarihinde N11 kategorisinde Red Kit tarafından oluşturulan N11 Konuma Özel Teslimat Nasıl Ayarlanır? başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 33 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı N11
Konu Başlığı N11 Konuma Özel Teslimat Nasıl Ayarlanır?
Konuyu başlatan Red Kit
Başlangıç tarihi
Cevaplar 0
Görüntüleme 33
ALDIĞI BEĞENİ 0
Son Mesaj Yazan Red Kit

Red Kit

Emekli Kovboy!
Moderatör
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
340
Yaş
34
Nereden
Yurtdışı
Cinsiyet
Erkek
Sosyal Ağ
Twitter
Aldığı Beğeni
13
Konuma Özel Teslimat

Konuma Özel Teslimat hizmetimiz, mağazalarımızın kendi araçları ile belirledikleri bölgeler dahilinde teslimat gerçekleştirebilmesine olanak sağlamaktadır.


İlgili teslimat işlemi için mağazalardan kargo ücretlerine karşılık belirleyecekleri konumlara özel ürün indirimleri girilmesi beklenmektedir.Bu kapsamda müşterilerinize özel avantaj sağlayabilirsiniz.İlgili işlem sadece mağaza öder gönderimlerinizde kullanılabilir.

Konuma Özel Teslimat Tanımlama
1. Mağaza Yönetim Panelinde, Hesabım > Teslimat Bilgileri sekmesine tıklayın.

9260

2. Yeni Şablon Ekleme» butonuna tıklayarak yeni bir kargo şablonu oluşturun.

9259

3. Şablon adını "OZELTeslimat" olarak belirleyebilirsiniz.

Bu şablondaki ürünlerin gönderimini Konuma Özel Teslimat ile yapmayacağınız durumlar için kargo seçeneklerini işaretleyin.


Kargo ücreti seçimini "Mağaza Öder" olarak belirleyin.Depo adresinizin doğruluğunu mutlaka kontrol edin.


9258

4. Özel Teslimat seçeneklerini görseldeki gibi düzenleyin.

Konum bilgileri alanında, kendi aracınızla teslimat yapacağınız bölgeleri seçin.


9257

5. Konuma Özel İndirim Tutarı

Bu kapsamda yapacağınız satışlarda ürün başına uygulanacak indirim tutarıdır. Belirlediğiniz bölgeler haricinden gelecek olan siparişlerde söz konusu indirim uygulanmaz.


İade ve değişim durumlarında işlemleri yine kendi aracınız ile yapmanız gerekir, alternatif seçim yapılamamaktadır.

6. Şablonu kaydettikten sonra, Teslimat Bilgileri sekmesinden Konuma Özel Teslimata uygun olan ürünlerinizi «OZELTeslimat» şablonunu seçerek sisteme dahil edebilirsiniz.

9256



7. Depo adresinizin doğruluğunu kontrol etmeyi unutmayın, sistem depo adresinize göre satış yapacaktır.


Sipariş Süreci

İlgili ürün özelinde sipariş alındığında öncelikle sizin ayırt edebilmeniz için kırmızı bir fonda ve "Ücretsiz Konuma Özel Teslimat" yazısı ile sipariş listenize düşecektir.


İlgili siparişi "Fatura No" ile manuel kargolamanız ve sonrasında müşterinize teslim etmeniz gerekmektedir. Müşterinize teslim ederken fatura/irsaliyenin bir nüshasına imza almalı veya teslimat tutanağı düzenlemeniz gerekmektedir..İmzalı evrağınızı n11.com panelinizden kargolandı statüsünde ilgili siparişi bularak, siparişin sağ tarafından bulunan “ Teslimat Bilgisi Gir” butonuna basmalı ve imzalattığınız evrağın görselini yüklemelisiniz.


İlgili süreçte İade/Değişim süreci yaşanması halinde müşterinizden ürünü sizin iade almanızı veya değişim sağlamanızı bekliyoruz. Bu tarz siparişlerde kargo firmaları ile işlem sağlanmamaktadır.
 

Konuyu Görüntüleyenler: (Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular


Üst