Hepsiburada Gelen Ürünün Aparatı ve Aksesuarı Eksik
Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol etmelisiniz. Kargo ambalajında sorun olmasa bile kontrolünüz önemlidir.
-Öncelikle almış olduğunuz ürün içeriğinde ilgili aparatın/aksesuarın dahil olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.
-Kargo görevlisinin yanında fark etmeniz durumda Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
-Ardından bu tutanakla birlikte "Hesabım - Siparişlerim" sayfasında "Talep Oluştur - Ürünün aparatı/aksesuarı eksik" adımını seçerek 14 gün içerisinde başvurabilirsiniz.
-Tutanağı görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.
-Başvurunuz incelenerek talebiniz değerlendirmeye alınacaktır.
Talebiniz için ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içinde başvurmalısınız.
Kurulumu yetkili servis tarafından yapılacak olan ürünler için;
-Beyaz eşya, televizyon vb. elektronik veya büyük ürün siparişlerinde kargo paketini yetkili servis açmalıdır.
-Eksik aparat/aksesuar; yetkili servis kurulumu yaparken fark edilmesi halinde yetkili servise eksik aparat bildirimine dair servis raporu hazırlatmalısınız.
-Servis Raporunuz ile birlikte"Hesabım - Siparişlerim" sayfasında "Talep Oluştur - Ürünün aparatı/aksesuarı eksik" adımını seçerek talebinizi oluşturabilirsiniz.
Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol etmelisiniz. Kargo ambalajında sorun olmasa bile kontrolünüz önemlidir.
-Öncelikle almış olduğunuz ürün içeriğinde ilgili aparatın/aksesuarın dahil olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.
-Kargo görevlisinin yanında fark etmeniz durumda Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
-Ardından bu tutanakla birlikte "Hesabım - Siparişlerim" sayfasında "Talep Oluştur - Ürünün aparatı/aksesuarı eksik" adımını seçerek 14 gün içerisinde başvurabilirsiniz.
-Tutanağı görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.
-Başvurunuz incelenerek talebiniz değerlendirmeye alınacaktır.
Talebiniz için ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içinde başvurmalısınız.
Kurulumu yetkili servis tarafından yapılacak olan ürünler için;
-Beyaz eşya, televizyon vb. elektronik veya büyük ürün siparişlerinde kargo paketini yetkili servis açmalıdır.
-Eksik aparat/aksesuar; yetkili servis kurulumu yaparken fark edilmesi halinde yetkili servise eksik aparat bildirimine dair servis raporu hazırlatmalısınız.
-Servis Raporunuz ile birlikte"Hesabım - Siparişlerim" sayfasında "Talep Oluştur - Ürünün aparatı/aksesuarı eksik" adımını seçerek talebinizi oluşturabilirsiniz.