Hepsiburada Siparişimde Eksik Ürün Geldi
Siparişinizin teslimi alırken kargo görevlisi ile birlikte paketinizi açıp kontrol etmelisiniz.
Siparişinizde eksik olması halinde;
-Siparişiniz size birden fazla koli ve teslimatta iletilebilir. Kargo tutanağını imzalarken aldığınız koli sayısının doğru giriş yapıldığına emin olmalısınız.
-Eksik olması halinde kargo görevlisine durum tespit tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
-Ardından bu tutanakla birlikte "Hesabım - Siparişlerim" sayfasında Talep Oluştur - Siparişimde eksik ürün var" adımını seçerek 14 gün içinde iade talebi oluşturun.
-Tutanağın görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.
-Sistem tarafından size verilen ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile 7 iş günü içerisinde tutanağın aslını tarafımıza göndermelisiniz.
Hepsiburada Siparişimde Farklı Ürün Geldi
Faturada yazan ürün ile kargo paketinden çıkan ürün farklı ise;
-Ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde bize başvurmalısınız.
-"Hesabım - Siparişlerim" sayfasından Talep Oluştur - Faturadaki ürün ile bana gelen ürün farklı'' adımını seçerek talebinizi yapabilirsiniz.
-Sistem tarafından size verilen ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile 7 iş günü içerisinde ürününüzü göndermelisiniz.
Siparişinizin teslimi alırken kargo görevlisi ile birlikte paketinizi açıp kontrol etmelisiniz.
Siparişinizde eksik olması halinde;
-Siparişiniz size birden fazla koli ve teslimatta iletilebilir. Kargo tutanağını imzalarken aldığınız koli sayısının doğru giriş yapıldığına emin olmalısınız.
-Eksik olması halinde kargo görevlisine durum tespit tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
-Ardından bu tutanakla birlikte "Hesabım - Siparişlerim" sayfasında Talep Oluştur - Siparişimde eksik ürün var" adımını seçerek 14 gün içinde iade talebi oluşturun.
-Tutanağın görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.
-Sistem tarafından size verilen ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile 7 iş günü içerisinde tutanağın aslını tarafımıza göndermelisiniz.
Hepsiburada Siparişimde Farklı Ürün Geldi
Faturada yazan ürün ile kargo paketinden çıkan ürün farklı ise;
-Ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde bize başvurmalısınız.
-"Hesabım - Siparişlerim" sayfasından Talep Oluştur - Faturadaki ürün ile bana gelen ürün farklı'' adımını seçerek talebinizi yapabilirsiniz.
-Sistem tarafından size verilen ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile 7 iş günü içerisinde ürününüzü göndermelisiniz.