Hepsiburada Siparişimde Eksik veya Farklı Ürün Geldi | Türkiye'nin En Kaliteli Forum Platformu! | MaxiForum.Net
Neler Yeni

Duyuru; 📢

Forumda 'Tanıtım Yazısı' şeklinde ya da bariz belirgin kasıtlı bir kalıpta tanıtım amaçlı başka bir web sitesi'nin reklamı yapmak, 'Konu açmak' YASAKTIR! Bu şekilde açılan konular silinir ve ilgili üye ceza alır.

PM Kuralları; 💬

Forumunda yer alan bir konuya istineden kesinlikle Private Massage (özel mesaj) yolu ile destek talep etmeyiniz, zira bu tip alınan mesajlar kesinlikce cevapsız kalacaktır. İlgili konuya istinaden forumda destek konusu oluşturunuz.

İçerik hk; 📝

MaxiForum.Net'e katılım tamamen ücretsizdir, Sizde bilgi deneyim sahibi olduğunuz konu ve alanları forumda kolayca paylaşarak daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayabilir, oluşturduğunuz ticari konulardan kazanç elde edebilirsiniz.

Hepsiburada Siparişimde Eksik veya Farklı Ürün Geldi

MaxiForum Konu Bilgileri

Konu Hakkında tarihinde Hepsiburada kategorisinde Red Kit tarafından oluşturulan Hepsiburada Siparişimde Eksik veya Farklı Ürün Geldi başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 31 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Hepsiburada
Konu Başlığı Hepsiburada Siparişimde Eksik veya Farklı Ürün Geldi
Konuyu başlatan Red Kit
Başlangıç tarihi
Cevaplar 0
Görüntüleme 31
ALDIĞI BEĞENİ 0
Son Mesaj Yazan Red Kit

Red Kit

Emekli Kovboy!
Moderatör
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
0
Yaş
34
Nereden
Yurtdışı
Sosyal Ağ
Twitter
Aldığı Beğeni
13
Hepsiburada Siparişimde Eksik Ürün Geldi

Siparişinizin teslimi alırken kargo görevlisi ile birlikte paketinizi açıp kontrol etmelisiniz.

Siparişinizde eksik olması halinde;
-Siparişiniz size birden fazla koli ve teslimatta iletilebilir. Kargo tutanağını imzalarken aldığınız koli sayısının doğru giriş yapıldığına emin olmalısınız.
-Eksik olması halinde kargo görevlisine durum tespit tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
-Ardından bu tutanakla birlikte "Hesabım - Siparişlerim" sayfasında Talep Oluştur - Siparişimde eksik ürün var" adımını seçerek 14 gün içinde iade talebi oluşturun.
-Tutanağın görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.
-Sistem tarafından size verilen ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile 7 iş günü içerisinde tutanağın aslını tarafımıza göndermelisiniz.


Hepsiburada Siparişimde Farklı Ürün Geldi

Faturada yazan ürün ile kargo paketinden çıkan ürün farklı ise;

-Ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde bize başvurmalısınız.
-"Hesabım - Siparişlerim" sayfasından Talep Oluştur - Faturadaki ürün ile bana gelen ürün farklı'' adımını seçerek talebinizi yapabilirsiniz.
-Sistem tarafından size verilen ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile 7 iş günü içerisinde ürününüzü göndermelisiniz.
 

Konuyu Görüntüleyenler: (Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular

Üst