Huawei Telefonlar Sıkça Sorulan Sorular | Türkiye'nin Sosyal Medya Forumu!

Türkiye'nin Sosyal Medya Forumu!

Platform; ınstagram, twitter, facebook, youtube başta olmak üzere ve diğer sosyal ağlar hakkında bir takım yardım ve destek konuları içerir. Hoşgeldiniz!
~ MaxiForum.Net ~

  • Gece modu teması kullanıma açıldı!
  • SMS ve TC Kimlik no ile profil doğrulama kullanıma açıldı!

Huawei Telefonlar Sıkça Sorulan Sorular

ferhatkortak

Moderatör
Üyelik Tarihi
13 Mar 2021
Mesajlar
0
Aldığı beğeni
2
Puanları
0
Yaş
23
Konum
Alaska
Cinsiyet
Erkek
Bir çoğumuz Huawei | Honor cihazlarında ufak sorunlar yaşamıştır. Sorunların nereden kaynaklandığını bulmak bazen zor olabiliyor. Sizler için hazırladığımız bu konuda Honor telefonlarınızda yaşayabileceğiniz bazı sorunların çözümlerini hazırladık.

Soru 1:
Cihazımda yazı tipi sorunu yaşıyorum ve metin okunamıyor. Ekranımda yanlış olan ne?


Olasılık:

İnternette paylaşılan birçok kaynaktan font koleksiyonu indiriyoruz ve bazıları Türkçe karakterleri desteklemiyor. Sonuçta, cihaz ekranınızda alfabelerin yerine tuhaf metin veya semboller veya boşluklar göreceksiniz.


Çözüm:
Farklı bir yazı tipi uygulamaya çalışın veya onu sistem yazı tipinde tutun ve sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
İzlenecek Yol: Temalar Uygulaması - Özelleştir - Başka bir yazı tipi stili seçin

Soru 2:
Telefonumda bazı cevapsız aramalar, mesajlar ve bazı uygulama bildirimleri gözükmüyor. Sebeni Nedir?


Olasılık:

Cihazımızda kişiselleştirme yapmak için birçok tema indiriyoruz. Ancak, varsayılan sistem yapılandırılmış bildirim ayarını uygulamadığı için bu hatayla karşılaşabiliriz.

Çözüm:
Bu sorunla karşı karşıya kalırsanız, lütfen temayı değiştirin ve sorunun çözülüp çözülmediğine bakın. Ayarlar * Uygulamalar ve Bildirimler altındaki bildirimleri etkinleştirdiğinizden emin olun * İstediğiniz Uygulamayı seçin * Bildirimler - Bildirime izin ver seçeneğinin açık olduğundan emin olun.

Soru 3:
Honor cihazımın ikinci kamerasını nasıl kullanabilirim?

Olasılık:

Honor cihazınızın önünde veya arkasında veya her ikisinde de çift kamera kurulumu varsa, ayrı kamera modüllerine erişme seçeneği yoktur.


Çözüm:
Çift kamera lensi, görüntüyü yakalamak için birlikte çalışır. İlk kamera lensi, görüntüyü yakalamak için kullanılan birincil kamera olarak kabul edilir ve ikincil kamera, derinliği hesaplamak ve görüntünüze bokeh efektleri vermek için yardımcı olur.


Soru 4:
Telefonumu birisi aradığında titreşim neden çalışmıyor?

Olasılık:

Cihazınızın titreşimi AÇIK değil.


Çözüm:
Kablosuz bağlantı ve ağlar
* Arama ayarları - Çalaken titreşim özelliğinin aktif olduğundan emin olun.

İşe yaramadıysa, aşağıdakileri yapın:

Hicare uygulamasını açın * Akıllı tanılama özelliğine tıklayın * Manuel seçeneğine kaydırın ve Motor üzerine dokunun. Teşhise başlamak için ekrandaki talimatları izleyin. Cihazınız test sırasında titremiyorsa, donanımda bir sorun vardır ve teşhis edilmesi gerekir.

Soru 5:
Çözüm aramak için topluluğa / diğer üçüncü taraf web sitelerine paylaşım yaparken IMEI numaramı ve diğer kişisel bilgilerimi ekledim. Herhangi bir riskim var mı?

Olasılık:

Bu güvenlik tehdidine yol açacaktır.


Çözüm:
Herkese açık forumlarda veya şahsen yardım almak istiyorsanız kişisel verilerinizi ve cihazınızın IMEI numarasını hiç kimseyle paylaşmayın. İletişim numaraları veya mesajlar gibi kişisel verileri ekran görüntüsü olarak paylaşmak, güvenlik tehdidi olarak kabul edilir. Herkes bilgilerinizi görüntüleyebilir, bunlara erişebilir ve bunları yararları için kötüye kullanabilir. Bazı diğer konular için de aynı mesajı göndermeniz gerekirse, kişisel verileri korumak için varsayılan resim düzenleme aracını kullanarak önemli bilgileri gizlediğinizden veya sildiğinizden emin olun.

Soru 6:
Başka bir Bluetooth cihazla bağlantı kuramıyorum. Her iki cihazın Bluetooth'unu da AÇIK konuma getirdim, ancak birbiriyle eşleşmiyor.


Olasılık:

Cihazınızın Bluetooth'u zaten başka bir cihazla kullanılıyor.

Çözüm:
Birçok cihaz aynı anda sadece bir Bluetooth bağlantısına izin verir. Bu nedenle, cihazınız başka bir cihazla zaten eşleştirildiyse, diğer elektronik cihazlara bağlanmadan önce eşleştirmeyi iptal edin. Diğer cihaza bağlanamıyorsanız, bağlantıya bağlı cihaz listesinden bağlantıyı kaldırmayı deneyin ve aynı bağlantıyı tekrar eşleştirin.


Soru 7:
HDR nedir? Cihazımda HDR görüntüleri göremiyorum.

Olasılık:
HDR modu
varsayılan olarak etkin değildir.


Çözüm:
Yüksek Dinamik Aralık Görüntüleme, HDR olarak adlandırılır. Fotoğraf çekmek için kullanılan kamera modlarından biridir. HDR modu, manzaralar ve portreler gibi belirli senaryolar için kullanılabilir ancak her seferinde kullanılamaz. Varsayılan olarak, HDR modu görüntüleri çekerken etkin değildir. Kamera ayarlarını açın ve “Diğer” seçeneğini seçin. Aynısını etkinleştirmek için HDR üzerine dokunun. EMUI 8'de çalışan cihaz için kamera modu ayarında HDR'yi seçin. Bu özellik her Honor cihazında bulunmayabilir.


Soru 8:
İnternetime erişmek için mobil internet verilerini kullanıyorum ancak pil istatistiklerini görünce WiFi kullanılmış gibi gösteriyor. Sebebi nedir?


Olasılık:
Google
oyun servisi güncellemesinin bazı sorunları var. Bu sorun düzeltildi, ancak bazı cihaz modellerinde bu sorunun devam ettiği görüldü.


Çözüm:
Ayarları
aç - Arama seçeneğini kullanın ve "Tara" yazın - Wi-Fi Tarama'yı seçin ve KAPALI konumuna getirin.


Soru 9:
İnternet hızım, bağlantı sorunları nedeniyle yavaş. Ayrıca, görüşme kesintisiyle karşılaşıyorum ve bazen görüşme sırasında başka biri sesimi duyamıyor.

Olasılık:

Bu sorunun ana nedeni, bulunduğunuz yerdeki ağ tıkanıklığı veya yetersiz kapsama alanıdır.


Çözüm:
Ayarları
aç - Sistem - Sıfırla - Ağ Ayarları Sıfırla'yı yapın. Cihazınızı bir kez yeniden başlatın.
Sorununuz çözülmediyse, operatörünüzün müşteri hizmetlerini arayın ve daha fazla bilgi edinin.
 

Bu konuyu görüntüleyenler

Benzer konular

Son Konular

Tema düzenleyici