Turkcell'de Kaç Kişi Çalışıyor ? | Türkiye'nin Sosyal Medya Forumu!

Türkiye'nin Sosyal Medya Forumu!

Platform; ınstagram, twitter, facebook, youtube başta olmak üzere ve diğer sosyal ağlar hakkında bir takım yardım ve destek konuları içerir. Hoşgeldiniz!
~ MaxiForum.Net ~

  • Gece modu teması kullanıma açıldı!
  • SMS ve TC Kimlik no ile profil doğrulama kullanıma açıldı!

Turkcell'de Kaç Kişi Çalışıyor ?

Üyelik Tarihi
20 Eyl 2021
Mesajlar
4
Aldığı beğeni
0
Puanları
0
Yaş
39
Konum
İstanbul
Cinsiyet
Erkek

Turkcell, mağaza ve bayide çalışanlarına yatırım yapıyor. Müşterinin aileden biri gibi gördüğü, ‘evladım’, ‘halamın kızı’ dediği çalışanlarının mutluluğu için çalışan Turkcell, onları sanal, yerinde ve sınıf içi eğitimlerle motive ediyor.​

TURKCELL, müşterileriyle yüz yüze geldiği noktalar olan mağazalar ve bayilerinde çalışanlara yatırım yapıyor. 8 yıldır Turkcell Elçileri Zirvesi yapan Turkcell, bu toplantıda 5 bin bayi çalışanını hem bir araya getiriyor hem de eğitimler ve eğlence dolu birkaç gün yaşatıyor. Turkcell İletişim Merkezi ve mağazalarda 9 bin 126 olmak üzere tüm satış noktalarında toplam 37 bin 168 kişi çalışıyor. Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Burak Ersoy, Turkcell Elçileri’ne 2009-2014 yılları arasında 249 yıla denk gelen toplam 2 milyon 182 bin 500 adam/saat eğitim verildiğini söyledi.

Yılda 300 milyon ziyaretçi

Bir şirketin, markanın ancak satış mağazasında müşteriyle yüz yüze gelen çalışan kadar güçlü olabileceğini söyleyen Ersoy “Dünyanın en iyi stratejisini de yapsanız, mükemmel bir mağazanız da olsa oradaki arkadaşımızın müşteriyi karşıladığı uğurladığı zaman içindeki davranışıyla güçlü oluyorsunuz” dedi. Mağazalarına yılda 300 milyon kişinin girdiğini söyleyen Ersoy, bu nedenle o 300 milyon kişiyle yüz yüze gelecek kişiyi işe alırken öncelikle teknolojiye yatkınlık, güçlü insan ilişkileri, güleryüz, sabır, misafirperverlik özellikleri aradıklarını belirtti.

‘Halamın kızı gibi görüyorum’

Teknolojinin 3 ayda bir değiştiğini, bu nedenle çalışan arkadaşın teknolojiye yatkın olması gerektiğini belirten Burak Ersoy “Dünyanın en hızlı 3G hizmetini verme iddiasındayız. Mağazaya bir müşteri girdiğinde ‘3 çekirdek diyorsunuz, bu ne işe yarar’ dediğinde bunu ona anlatabilmesi gerek. Müşteri haklı haksız sebeple mağazaya çok kızgın girebilir. Bu durumda çok hoşgörülü davranarak sorunu çözmesi gerekiyor” diye konuştu. “Amaç müşteriyi tekrar mağazaya çekebilmek” diyen Burak Ersoy, şunları söyledi: “Elçiler Zirvesi’nde çalışan arkadaşlarımız anekdotlar anlattı. Çalışanlarımız ‘Burada Özgür vardı’, ‘Evlatlarımdan ayırmıyorum’, ‘Halamın kızı gibi görüyorum’ yaklaşımlarına çok sık rastlandığını söylediler. Bizim mağazalarımız ortalama 80 metrekare. 80 metrekarede çok çeşit bulundurma iddiamız da yok, hedefimiz de yok. Bu nedenle mağazalarımızda seçtiğimiz ürün grubuyla ilgili detaylı bilgi ve danışmanlık verebilecek arkadaşlar çalıştırmak zorundayız. Bunun için arkadaşlarımızı kaybetmemek, yatırım yaptığımız arkadaşı elde tutmamız gerekiyor. Çünkü müşterinin evladımdan ayırmıyorum, hala kızı dediği insanı diğer gelişinde de görmesi gerekiyor. O zaman bizim, müşterinin aileden biri gördüğü çalışan arkadaşımızı motive etmemiz gerekiyor. Bu tesadüfen olacak bir iş değil.”

67 kişilik saha eğitmeni

Bayi çalışanlarına hem sanal hem sınıf içi hem de mağazada işbaşında sürekli eğiterek müşterilere yaşattıkları deneyimleri iyileştirdiklerini belirten Ersoy “Bu amaçla oluşturulmuş 67 kişilik bir saha eğitmen kadrosu var. Eğitmenler; tüm Türkiye’de mağaza mağaza dolaşarak çalışanların gelişim ihtiyaçlarını anında tespit ediyor ve özel tasarlanmış eğitimler ile gelişimlerini destekliyor. Turkcell Akademi çatısı altında; E-learning, m-learning, sanal sınıf, sınıf içi, iş başı yöntemleriyle hem teknolojik hem de kişisel gelişim üzerine eğitimler veriliyor. Antalya’da yaptığımız Elçiler Zirvesi’nde de 2015 stratejik önceliklerimiz ve hedeflerimizi bireysel kanalımıza aktardık. Birbirleriyle tanışarak onları motive etmek istiyoruz. Zirveye yaklaşık 5 bin Turkcell İletişim Merkezi çalışanı ile 16 iş ortağı katıldı.

Katılımcılara ‘Dönüşüme Liderlik’, ‘Danışmanlık Yolculuğu’ gibi konuları içeren toplam 15 bin saatlik eğitim verildi” diye konuştu.

10 futbol sahası kadar mağaza alanı var

- Turkcell Satış Kanalı:
Toplam 13.500
- Yüzölçümü: Turkcell İletişim Merkezleri’nin kapladığı alan 100.900 metrekare (10 futbol
- Lokasyon: 1.158 Turkcell İletişim Merkezi’nin 960’ı (%83) ana cadde ve cadde üstünde, 146’sı (%13) de alışveriş merkezlerinde, 52’si (%4) diğer
- Ziyaret: Turkcell İletişim Merkez’lerine yılda 300 milyon ziyaret.
- Turkcell Mağazaları: Bağdat Caddesi, Capitol Alışveriş Merkezi, Kanyon Alışveriş Merkezi, İstikal Caddesi Pera, Ankara Next Level ve MarkAntalya ile beraber 6 Turkcell Mağazası var.
- Turkcell İletişim Merkezi ve mağazalarda 9 bin 126 olmak üzere tüm satış noktalarında toplam 37 bin 168 kişi çalışıyor. Çalışanların yüzde 40’ı kadın.

turkcell.com.tr’de ayda 50 milyon işlem yapılıyor

turkcell.com.tr, Türkiye’nin telekom sektörüne özel online alışveriş deneyimi sunan ilk site. Pek çok ürün ve servis için, 7 gün 24 saat açık, güvenli, kolay ve hızlı alışveriş deneyimi sunuyor.

Nasıl yaparım?
Müşteriler ‘Hesabım’ bölümünden hatlarıyla ilgili işlemleri yapabiliyor. Müşteriler yaşadıkları problemleri ‘Nasıl yaparım?’ videolarını izleyerek çözüme kavuşturabiliyor. İsteyen müşteriler ‘Canlı Yardım’ bölümünü kullanarak web sayfasından ayrılmadan gerçek bir müşteri temsilcisiyle görüşebilir.

10 milyon ziyaretçi
Alışverişlerde kredi kartı ve Turkcell hat faturasına yansıtılarak ödeme yapılabiliyor. Online kanallar arasında en önemli yere sahip. turkcell.com.tr, mobil ve hesabım uygulamaları üzerinden ayda 10 milyon ziyaretçisi var. Ziyaretçilerin yüzde 50’sini mobil internet kullanıcıları oluşturuyor. Aylık ortalama 50 milyon işlem gerçekleştiriliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyenler

Benzer konular

Son Konular

Tema düzenleyici